علاقمندان میتوانند جهت درج آگهی در ویژه نامه نمایشگاه، با شماره تلفن های 3-88246730-021 تماس حاصل نمایند.
شناختنامه نشریه اقتصاد و نمایشگاه
هفتهنامه «اقتصاد و نمایشگاه» از نیمه دوم سال 91 با موافقت اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست تغییر نام نشریه «اقتصاد و زندگی» تأسیس و راهاندازی گردیده است. این نشریه تحت عنوان «اقتصاد و زندگی» به مدت نزدیک به یک دهه علاوه بر انتشار 49 شماره ماهنامه و 37 شماره هفتهنامه، همچنین در حوزه تخصصی صنعت نمایشگاهی کشور موفق به طراحی، تأسیس و انتشار دهها عنوان نشریه نمایشگاهی (تحت عنوان ویژهنامه تخصصی) برای مهمترین نمایشگاههای بینالمللی کشور شده است و به همین اعتبار با سابقهترین ناشر نشریات تخصصی در حوزه نمایشگاهها و همچنین از شناختهشدهترین نشریات در میان فعالان اقتصادی و تشکلهای صنفی حوزههای مختلف تولیدی و تجاری کشور به شمار میآید که بیشترین همکاری را با فعالان و تشکل های بخش خصوصی ایران در سراسر کشور داشته است.
هفتهنامه «اقتصاد و نمایشگاه» به اعتبار اخذ مجوز توزیع در گستره بینالمللی از اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جزو معدود نشریات بینالمللی کشور و تنها نشریه بینالمللی و تخصصی صنعت نمایشگاهی ایران محسوب میگردد و هماکنون در حال مذاکره به منظور اعطای نمایندگی توزیع در کشورهای منطقه (فاز اول) و سایر کشورهای دارای مبادلات تجاری با کشورمان (فاز دوم) است.
هفتهنامه «اقتصاد و نمایشگاه» از نیمه دوم سال 91 بهعنوان ناشر انحصاری نشریه رسمی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران با همکاری و حمایت معنوی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران و نیز با همکاری انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاههای بینالمللی ایران همزمان با برگزاری کلیه نمایشگاهها و جشنوارهها در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران منتشر و علاوه بر توزیع در سطح نمایشگاهها، برای مشترکان نشریه ارسال و بر روی کیوسکها منتخب مطبوعاتی عرضه و همزمان بر روی سایت اینترنتی نشریه ارائه میگردد. هفتهنامه «اقتصاد و نمایشگاه» بدون در نظر گرفتن شمار مشترکان و نیز خریداران نشریه از طریق کیوسکها، در طول هر دوره یک ساله مجموعاً نزدیک به 30 هزار شرکت و سازمان اقتصادی شاخص شرکتکننده و نزدیک به یک میلیون از بازدیدکنندگان نمایشگاههای بینآلمللی تهران (بیش از 90 نمایشگاه) را تحت پوشش و تحت تأثیر قرار میدهد که بازدیدکنندگان نمایشگاهها نیز عمدتاً مدیران، کارشناسان و اشخاص حقیقی مطلع در حوزههای مختلف اقتصادی هستند.
هفتهنامه اقتصاد و نمایشگاه در حال حاضر پرتیراژترین هفتهنامه اقتصادی کشور محسوب میگردد که علاوه بر توزیع سراسری و ارسال برای مشترکان، بخش عمده تیراژ هر شماره آن (مجموعاً 20 هزار نسخه) در سطح کلیه نمایشگاههای بینالمللی به صورت رایگان توزیع میگردد. در حال حاضر نزدیک به 500 شخص حقیقی و حقوقی از جمله سفارتخانههای کشورهای خارجی و اتاقهای مشترک در تهران و سازمانهای وزارتخانهها و تشکلهای اقتصادی مشترک نشریه هستند که افزایش این تعداد به 2000مشترک در پایان دوره یکساله پیشرو از برنامههای اصلی واحد امور مشترکان است.
هفتهنامه اقتصاد و نمایشگاه به اعتبار روش تهیه، انتشار و توزیع منحصر به فرد خود، تنها نشریه اقتصادی کشور محسوب میگردد که متفاوت با سایر نشریات اقتصادی که در هر شماره به موضوعات مختلف میپردازند، هر شماره آن به انعکاس آخرین تحولات و دستاوردها و طرحهای یک یا دو حوزه اقتصادی (متناسب با موضوع نمایشگاهها) اختصاص مییابد. ضمن آنکه بخش ثابتی از هر شماره آن آخرین تحولات و اخبار صنعت نمایشگاههای ایران را منعکس میکند.
همچنین سایت اینترنتی نشریه به آدرس www.ecobition.ir در حال حاضر تنها سایت خبرگزاری صنعت نمایشگاهی کشور است که هر روز بر شمار بازدیدکنندگان آن افزوده میشود.